info@lxnav.pl
Moje konto

Kategorie produktów

  • AirAvionics
    • Radiostacje
    • Transpondery
  • Bez kategorii
  • ESA Systems
    • Adaptery
    • Rurki TE
    • Rurki Wielociśnieniowe
  • FLARM
  • LXNAV
  • Muchołapki
  • NAVITER
  • Przyrządy Winter
    • Prędkościomierze
    • Wariometry
  • Soaringxx
    • Transport
  • Światła antykolizyjne

Promocje

  • Skrzydełko BWS Flexi - Zestaw 1 561,99 zł Pierwotna cena wynosiła: 1 561,99 zł.1 483,99 złAktualna cena wynosi: 1 483,99 zł. brutto| 1 206,50 zł netto
  • AIR Control Display 57 z Transponderem VT01 (klasy 2) 9 555,99 zł Pierwotna cena wynosiła: 9 555,99 zł.9 369,99 złAktualna cena wynosi: 9 369,99 zł. brutto| 7 617,88 zł netto
  • AIR Control Display + Radiostacja AC1 + Transponder VT01 (klasy 1) 16 658,99 zł Pierwotna cena wynosiła: 16 658,99 zł.14 055,99 złAktualna cena wynosi: 14 055,99 zł. brutto| 11 427,63 zł netto
  • Kompletny Zestaw AIR Control Display + Radiostacja AC1 + Transponder VT01 (klasy 2) 16 053,99 zł Pierwotna cena wynosiła: 16 053,99 zł.13 629,99 złAktualna cena wynosi: 13 629,99 zł. brutto| 11 081,29 zł netto
  • AIR Control Display 57 z radiostacją AC1 8 303,99 zł Pierwotna cena wynosiła: 8 303,99 zł.6 812,99 złAktualna cena wynosi: 6 812,99 zł. brutto| 5 539,02 zł netto

Koszyk

Kontakt

info@lxnav.pl
SOARINGSHOP
  • Awionika
    • SxHAWK
    • LXNAV
    • Naviter
      • Oudie
      • SeeYou
      • Akcesoria
    • Łączność
      • Radiostacje
      • Transpondery
      • Zestawy
    • Winter
      • Prędkościomierze
      • Wariometry
  • Wyposażenie
    • Muchołapki BWS
    • ESA Systems
      • Rurki TE
      • Rurki Wielociśnieniowe
    • Samodzielny montaż szybowca
    • Obejma ogonowa
    • Dyszel
  • Dla pilota
    • Spodnie
  • Bezpieczeństwo
    • FLARM
    • Światła antykolizyjne
  • Sklep
  • Kontakt
    • O nas
    • Formularz
Produkt został dodany do koszyka.
  • Awionika
  • Wyposażenie
  • Dla pilota
  • Bezpieczeństwo
  • Sklep
  • Kontakt

Task Whiskey Romeo

Posted on 12 sierpnia, 2018
Na obozie nastąpiły roszady.
Część z nas opuściła Leszno, by udać się na ślub Wojtka i Rozalii.
Z drugiej strony w Lesznie pojawili się nowi obozowicze, a z odsieczą przyjechał również Łukasz Kornacki który miał wspomóc Juniorów pod moją nieobecność i wykonać przelot w parze z Wiktorem Czubskim.
Krótka fotorelacja z Wesela
Przy stole nie kto inny a Szef Komisji Szybowcowej. Planuje nowy zapis w regulaminie kadry:
„ZAKAZ ORGANIZOWANIA ŚLUBÓW I WESEL KADROWICZÓW W ŚRODKU SEZONU SZYBOWCOWEGO”.

Świetna zabawa trwała do rana, a dyskusje w 90% dotyczyły szybowców.
W weselu uczestniczyło tylko trzech pilotów biorących udział w obozie. Znakomita większość ambitnych juniorów pozostała w Lesznie. Niestety trudno jest mi ich zmotywować do pisania relacji i przesyłania zdjęć.
Sobota parę dni wcześniej była prognozowana jako tzw. petarda. Za frontem przechodził bardzo szybko kolejny front i diamentowe taski zostały skrócone. Trzeba było się śpieszyć. Z informacji które dostałem przez lotnisko przeszedł wałek burzowy oraz szkwał. Jeden z szybowców z pozycji nad znakami, finalnie nie doleciał do progu lotniska, grajcary od Puchacza zostały wyrwane z ziemi, a namioty Taliba i Kamila doszczętnie zniszczone. Dobrze że wszystko i wszyscy cali. Taki dzień do też dobra nauka.
NIEDZIELA, relacja Wojtka Łozowskiego:
Obiecujące prognozy napawały nas optymizmem, więc grid zaplanowaliśmy na 9:30 ambitne 500 dla std i 300 km dla rowerów.
Stacho Biela, mówi że nieczęsto robi się 300 docel-powrót, ale szybko wybiliśmy mu z głowy ten szalony pomysł.
Pierwsze Cumulusy godzina 11:30-start.
  Nie dokręcamy podstawy, słabe noszenia ale lecimy w stronę punktu.
chmury noszą nieregularnie, ale przemieszczamy sie do przodu.
W okolicach punktu podstawa siega 2000 metrów a kominy zamykają wario.
Niestety jak to nasz Góral powiedział chmury były, ale sie zmyły.
 Predkosc spadala i zapadla decyzja o nawrotce do domu, a do przelecenia 140 km na bezchmurnej, dodatkowo na punkcie rozjechalismy sie z chlopakami i dalej zdany na siebie.
Po drodze spotykam stado bocianów trenujących do odlotu na poludnie.
Wszyscy bezpiecznie wrocili do Leszna, a dzien konczymy nad jeziorem odpoczywajac po wyczerpujacym dniu
Przeleciane 2500 km i 32 godziny spedzone w powietrzu
Juniorzy nie składają broni. Jutro kolejny dzień i kolejne przeloty!
Poprzedni wpis
Gra zespołowa
Następny wpis
Nowy sezon, nowy Team LXNAV, nowe miejsce dla Spotkania Szybowników

Ostatnie wpisy

  • Dofinansowanie zakupu sprzętu niezbędnego dla działalności lotniczej ULC 28 stycznia, 2023
  • Nowy sezon, nowy Team LXNAV, nowe miejsce dla Spotkania Szybowników 18 stycznia, 2023
  • Task Whiskey Romeo 12 sierpnia, 2018
  • Gra zespołowa 9 sierpnia, 2018
  • Poznań Informacja, dzień dobry… 8 sierpnia, 2018

Kategorie

  • BLOG (22)
  • Junior Gliding Camp 2018 (5)
  • JWGC2017 (3)

Soaringshop

Cieszymy się bardzo, że jesteś gościem na naszej stronie. Wspólnymi siłami pracujemy nad doskonaleniem usług i możliwości.

Śledź na bieżąco bo planujemy rozbudować nasz sklep i zapewnić lepszy support podczas zawodów szybowcowych.

W razie jakichkolwiek pytań, pozostajemy do dyspozycji!

Ostatnie wpisy

Dofinansowanie zakupu sprzętu niezbędnego dla działalności lotniczej ULC
28 stycznia, 2023
Nowy sezon, nowy Team LXNAV, nowe miejsce dla Spotkania Szybowników
18 stycznia, 2023
Gra zespołowa
9 sierpnia, 2018

Kontakt

info@lxnav.pl
Kinga Tchorz

+48 506 548 759

Jakub Puławski

+48 508 396 803

Tomasz Hornik

+48 536 204 523

Facebook

©LXNAV Polska

  • Home
  • O nas
  • Kontakt

We noticed you're visiting from Polska. We've updated our prices to Złoty polski for your shopping convenience. Use Euro instead. Dismiss